How to Cook Cheesekut😘 yang Mudah

Cheesekut😘. Kami amat mementingkan kualiti dan keenakan rasa pada setiap bekas cheesekut yang dihantar kepada pelanggan. Check out the best instagram #cheesekut hashtags. Cheesekut adalah gabungan antara cheese dan biskut cracker yang sedap dan cukup mudah untuk disediakan.

Cheesekut😘 Cheesekut is a combination of cheese and cream crackers biscuits. Cara buat cheesekut ni memang mudah jee. Tak perlu korang nak kena kukus dengan alat pengukus atau guna oven bagai. You can cook Cheesekut😘 using 4 ingredients and 5 steps. Here is how you achieve that.

Ingredients of Cheesekut😘

  1. It's 250 of Tatura cream cheese.
  2. Prepare 5 of sudu besar Susu pekat.
  3. You need 4 cawan of susu cair.
  4. It's of Roti kering.

Resepi cheesekut ini sangat terkenal dan amat mudah sekali untuk dibuat. Perlu diingat bahawa tiada resipi yang salah atau betul dalam menghasilkan cheesekut enak, asalkan anda masih mengekalkan sukatan bahan asas yang. Follow me on instagram! Видео CHEESEKUT EASY! канала khadijah habshee. Показать. Beberapa hari yang lalu sahabat blogger yang udah lama gak ngeblog :D, Greiche Dian, posting di Path-nya, resep kue yang katanya lagi happening di group ibu-ibu doyan masak di Malaysia. "Nak bawa apa untuk jamuan potluck dekat pejabat esok ye?

Cheesekut😘 step by step

  1. Mix✔3 cawan Susu cair,✔ 5 sudu susu pekat dan✔ tatura cream cheese sehingga sebati.kalau terlalu manis😊 ➕tambah sikit lagi susu cair dan sebaliknya..
  2. Jika sebatian tadi terlalu pekat boleh tambah susu🍼 cair💧..ikut cita rasa anda🤗.
  3. Kemudian ➡rendam ✔biskut🍪 kering tersebut kedalam mangkuk berisi ✔1 cawan susu cair🍼..rendam sekejap je jngn sampai biskut🍪 tu pecah dah la and rendam satu persatu jng bantai letak semua sekali.hahahah😂.
  4. Then biskut🍪 yg rendam🍼 tadi letak dalam bekas..susun agak2 memenuhi ruang gitu..lepas tu,tuang lah sebatian tadi secara nipis dan ↩ulang langkah 4 ni sampai memenuhi bekas.😍.
  5. Hiasan 💝korang boleh tabur srbuk milo,nestum,coklat rice ke and mcm2 lagi ye👌.then letak dalam peti sejuk..so have a nice day and good luck.😘🖒..

Kalau boleh nak yang senang buat, mudah pek dan senang nak hidang. Resepi Cheesekut Cheese Lelehhh. Нажми для просмотра. Cheesekut merupakan gabungan cheese (keju) dan juga biskut. Tak disangka - sangka, cheesekut merupakan kombinasi yang amat menarik, memberikan variasi rasa manis, lemak dan masin. Sebab belum ada gambar Cheesekut Oreo.

Komentar

Postingan populer dari blog ini

How to Make Tart nenas cube Sedap

Recipe: Beehoon Goreng Tanpa Kicap Sedap

Recipe: Bihun Sejuk Kimchi Terbaik